ГЛАВНАЯ / Повернення та обмін
Повернення та обмін
Терміни повернення:
Повернення можливе протягом 14 діб після отримання.
Алгоритм повернення та обміну товару:
Для обміну або повернення посилки необхідно зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для Вас способом (телефон, вайбер, інстаграм та ін. форми зв'язку)
Послуги транспортування сплачує покупець згідно тарифів компанії "Нова Пошта", якщо виріб не має виробничий брак.
Після того, як товар надійде до складу, кошти будуть переведені на картку клієнта протягом 1-го робочого дня. ВАЖЛИВО! При оформленні Вами послуги "накладений платіж" для повернення товару, такий товар зберігатиметься на складі "Нової Пошти" доти, доки Ви не знімите цю послугу!
Обмін товару здійснюється аналогічно поверненню. Після отримання поверненого товару на склад, протягом 1-го робочого дня Вам буде відправлено новий товар.
Графік роботи:
ПН - ПТ - з 10:00 до 20:00
СБ, НД - з 10:00 до 15:00
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: потертостей, плям тощо; (примірка не вважається вживанням/використанням)
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.